Folytasd karrieredet egyik Áruházunkban

Eladóként dolgozni...

  • Légy kiváló eladó, zárd le az értékesítést és ajánlj kiegészítő termékeket
  • Vegyél részt professzionális tréning programunkon és válj képzett, talpraesett eladóvá
  • Teljesíts jól az áruházadban és nagyszerű bónuszhoz jutsz a csapatoddal
  • Légy részese egy egyedülálló és erős csapatnak
  • Élj a lehetőséggel és csinálj karriert a JYSK-nél
  • Légy egy kitűnő vállalat tagja, amely sokat tesz a dolgozóiért

 

 

 

Eladóként a következő felelősségi körökkel rendelkezel a JYSK-nél:

  • Légy kiváló eladó és járulj hozzá a csapatod és áruházad eredményéhez
  • Mindig légy elérhető a vásárlók számára, és a JYSK által által elvárt, aktív és professzionális kiszolgálást nyújtsd, figyelembe véve és kielégítve a vásárlók igényeit
  • Folyamatosan bővülő tudással és készségekkel kell rendelkezned, hogy termékeinket el tudd adni
  • Ügyelj az áruházi környezetre, bizonyosodj meg róla, hogy tiszta és a vásárlók fogadására kész az áruház
  • Ügyelj a saját területedre az áruházban, beleértve a termékek feltöltését és rendszerezését olyan módon, hogy a területed mindig tiszta és inspiráló legyen
  • Regisztráld és küldd tovább a panaszokat a szállítónak
  • Tanuld meg, hogyan hozz létre és értelmezz értékesítési riportot
  • Vegyél részt új kampányok bevezetésében és légy tisztában a marketing eszközökkel
  • Végy részt az áruátvételben és győződj meg róla, hogy a készlet megfelelő lesz a következő hétre, készítsd össze a holmikat azoknak a vásárlóknak, akik már előzőleg ezt megrendelték

 

  • Ez a pozíció tökéletes számodra, ha...
  • ambíciózus vagy és törekszel arra, hogy fejleszd képességeidet
  • eredményorientált vagy és motivált -így hozzájárulsz a csapat teljesítményéhez
  • szorgalmas és pontos vagy, hajlandó a tanulásra és fejlődésre
  • barátságos vagy és szeretsz vásárlókkal találkozni, beszélgetni
  • jól boldogulsz egy hektikus és forgalmas környezetben, ahol nincs két egyforma nap
  • rugalmas vagy és képes vagy priorizálni a feladataidat
  • segítőkész munkatárs és jó csapatjátékos vagy
  • energikus, karizmatikus vagy és pozitívan gondolkodsz.

Ismerj meg minket és olvass utána, mit ajánlunk Neked...

Tudj meg többet a pozícióról és a munkakörnyzetről az áruházainkban! Kattints a “Találkozás Jonathan” linkre. Jonathan az egyik eladónk, aki elmondja, milyen is a JYSK-nél dolgozni.

Van még kérdésed?

Ha eladóként szeretnél dolgozni a lakóhelyedhez közeli JYSK áruházban, kérlek vedd fel a kapcsolatot követlenül az üzlettel.

Ha bármilyen kérdésed lenne a munkakörrel kapcsolatban, lépj kapcsolban a HR osztállyal a karrier@jysk.com email címen.

Eladóként dolgozom a JYSK-nél már majdnem 4 éve. Eközben HR tanulmányaimat végzem az egyetemen. A vezetőm figyel erre, így a kompetenciáimmal kapcsolatos feladatokkal is ellát, mint például az eladók oktatása, részvétel állásinterjúkon és betekintés a kiválasztási folyamatba. Ezen kívül fordítóként is dolgozom a finnországi JYSK-nek.

Mit jelent eladónak lenni a JYSK-nél?

  • Az általános cél a magasabb bevétel biztosítása, valamint a vásárlóknak nyújtott professzionális kiszolgálás, a jó vásárlási élmény
  • Mivel a JYSK egy hatalmas multikulturális szervezet, ezért vannak szabályok, amiket meg kell tanulnod. De amíg keményen dolgozol, jó a hozzáállásod, igyekszel tanulni és jó eladó vagy, aki lelkesíti a többieket, addig nincs mitől félned.
  • Nálunk a legjobb a csapatszellem. Ez tényleg erőt ad és feldobja a napod.
  • Ha eladóként dolgozol, eredményorientáltnak kell lenned és meg kell értened a hozzáállásod és teljesítményed, valamint a csapat teljesítménye közötti kapcsolatot
  • Szerintem nagyon jók vagyunk abban, hogy mindig köszöntjük a vásárlókat, és vidám, profi kiszolgálást nyújtunk nekik. Alapvető, hogy tiszteljük és alkalmazkodjunk a JYSK elvekhez és szabályokhoz.
  • A JYSK-nél nincs egyforma nap, ami nehézséget okozhat, de én szeretem a kihívásokat. Nagyon jól esik, ha megoldom a problémákat és új szituációkban is sikeres vagyok. Például ha megoldást találsz a vásárló igényeire, aki elégedetten távozik az áruházból.
  • Az eladó munkája önálló. A feladataid előre tervezettek, de a mindig változó körülményeknek megfelelően kell egyéni döntést hozni és felelősséget vállalni. Ez az egyik dolog, ami megkülönbözteti a JYSK-öt más munkahelyektől – nem csak azt csinálod, amit mondanak, hanem van beleszólásod a folyamatokba.
  • Néha fizikai munkát is kell végezni a raktárban, ami a piszkos kezeket leszámítva még senkinek sem ártott...

 

Milyen kihívásokat rejt ez a pozíció?

  • Az áruházban mindig nagy a forgalom, ezért gyorsan kell dolgoznunk, priorizálni kell a feladatainkat, és ügyesen kell gazdálkodnunk az időnkkel. A rohanás ellenére is muszáj jó benyomást keltenünk. Az áruház egyetlen részét sem hanyagolhatjuk el.
  • Rengeteg terméket kell ismernünk (tényleg rengeteget) – naprakésznek kell lennünk és ismereteinket folyamatosan bővítenünk kell, hogy vásárlónk előtt mindig jól informáltak legyünk
  • Mindig nagy kihívást jelent az elégedetlen vásárlók kezelése, de nagy sikerélmény, ha egy vásárló elégedetten távozik és pozitív kép alakul ki benne a JYSK-ről
  • Néha nehéz kiegészítő terméket ajánlani a vásárlónak, aki csak azért tért be az áruházba, hogy egyetlen terméket vásároljon meg. Szintén nagy kihívás kitalálni a vásárló kiegészítő termékre vonatkozó igényét, de minden erőfeszítést megér, mert nagyszerű érzés, ha sikerül.

 

Milyen a munkahelyi légkör az üzletedben?

  • Nálunk a legjobb a csapatmunka és csapatszellem, ezért képesek vagyunk szinten felül teljesíteni. Bíztatjuk egymást és 100%-ban jelen vagyunk a munkavégzés során.
  • Támogató a munkahelyi légkör, ahol megpróbál mindenki jó kolléga lenni. Átadjuk a tudást és segítünk egymásnak. Hogy ez a legkör megmaradjon, mindenkinek tisztelettudónak, rugalmasnak, nyitottnak és pozítívnak kell lennie a másikkal szemben.
  • Sokat viccelődünk, de eközben felelősségteljesen ellátjuk a feladatainkat. Olyanok vagyunk mint egy nagy család. A JYSK nagyon jó abban, hogy olyan munkatársakat választ ki egy csapatba, akik kiegészítik egymást.
  • Nagyszerű a légkör az üzletünkben, és ez nagyban hozzájárul a jó vásárlói élményhez. Hiszem, hogy a vásárlók megérzik a jó hangulatot és ez is hatással van rájuk. Mivel a vásárlói döntések nagyrészt érzelmi alapúak, ezért fontos a vidámság az áruházban.

 

Miért ajánlanád a JYSK-öt mint munkáltatót?

  • A JYSK egy versenyképes munkáltató, és nagyon jó egy erős, folyamatosan fejlődő, pénzügyileg stabil vállalatnál dolgozni.
  • A JYSK-nél sokféle feladatba vonnak be minket, így széleskörű munkatapasztalatra teszünk szert. Hogy ha ezt akarod, és keményen dolgozol, majdnem végtelen karrier lehetőség nyílik meg előtted. Úgy, ahogy a hivatalos szlogenünk is tartja: “Hozd az elkötelezettséged – mi adjuk a lehetőségeket”. Tehát vedd komolyan a munkád és koncentrálj a fejlődésedre, így lehetőséget adsz maganak, hogy feljebb kerülj a ranglétrán.

Területi Felelősként dolgozni...

  • Légy felelős saját területedért az Áruházon belül
  • Lehetőséged lesz befolyásolni területed eladási számait
  • Teljesíts jól, és keress ezzel bónuszt – együtt a csapatoddal
  • Használd ki a lehetőséget, hogy szakmai karriert építs a JYSK-ben
  • Csatlakozz egy olyan vállalathoz, amely nagy hangsúlyt helyez dolgozói elégedettségére  
  • Csatlakozz egy erős, különleges csapatszellemű munkahelyhez

 

Áruházaink főbb területei:

  • Paplanok, párnák, ágyneműk és lepedők
  • Bútorok és kerti bútorok
  • Lakástextil  és lakásfelszerelés
  • Matracok 

    Mint Területi Felelős, az alábbiakért szeretnénk, ha felelnél:

    • Kezeld saját területedet az Áruházban, beleértve a feltöltését is.
    • Területed mindig legyen tiszta, és hivogató a vásárló számára.
    • Biztosítsd, hogy az árkihelyezések mindig helyesek legyenek, beleértve a JYSK aktuális ajánlatait, és a kampányárakat.
    • Legyen szerteágazó tudásod termékeinkről, hogy igazi szakértővé válhass vásárlóink számára.
    • Oktasd saját területed termékeiről kollegáidat, add át friss információidat az újdonságokról.
    • Minden kampányváltásnál figyeld a területeden az árakat és kihelyezéseket.
    • Gondoskodj extra rendelésről, hogy ha valamelyik terméked gyorsan fogy – biztosítva, hogy mindig legyen készleten, és ne legyen üres polc a területeden.
    • Légy igazi szolgáltató: ismerd meg vásárlóink ízlését, a különböző vásárlói típusok igényeit és kívánságait
    • Vegyél részt tréningeinken, együtt területeded többi Területi felelősével –osszátok meg tudásotokat, és jól működő napi rutinjaitokat

    Neked való a feladat, ha ...

    • felelősséget akarsz vállalni, és kész vagy rá, hogy befolyással légy üzleti eredményeinkre az áruházi munkáddal  
    • fejlődni tudsz egy dinamikus, pörgős környezetben, ahol nem okoz gondot, ha egyszerre több feladatot kell megoldanod  
    • szorgalmas, pontos vagy, és keresed a lehetőséget a fejlődésre
    • energikus vagy, és pozitív
    • mosolygós vagy, szolgáltatás központú, és mindig a vásárló az első számodra
    • egy hosszú, fárasztó napon is képes vagy befejezni feladataidat úgy, hogy közben motivált maradj
    • csapatjátékos vagy, aki készen áll segíteni társainak.

    Ismerj meg bennünket, és nézd meg, mit tudunk Neked ajánlani

    Tudj meg többet a Területi Felelős pozícióról és áruházi légkörünkről a "Találkozás Mette-vel"  feliratra kattintva, ahol Mette mesél arról, hogy miért is szeret a JYSK-nél dolgozni.

Kérdésed van?

Ha kérdésed van a pozícióval kapcsolatban, fordulj bátran magyarországi HR osztályunkhoz a karrier@jysk.com címen.

Miért jó Területi Felelősnek lenni a JYSK-nél?

  • Nagyon jó dolog felelősnek lenni valamiért, és befolyásolni az áruházi eredményeket a munkámmal. Ha felelős vagy egy területért, nagyon sok mindent tehetsz megfelelő dekorációval, termékkihelyezéssel – beleszólásod van abban, hogy hogyan fog a területtel a vásárló találkozni. Ez számomra nagyon inspiráló. Általánosságban azt gondolom, hogy a JYSK nagyon jó abban, hogy felelősséget adjon azoknak, akik szeretnének.
  • Olyan típusú ember vagyok, aki szereti, ha egy nap izgalmas és pörgős, -nem szeretek egy helyben ülni, és várni, hogy történjen valami. A JYSK-ben mindig van mit tenni – ha éppen nincs vásárló, akkor is ezer dolgot lehet csinálni.
  • Nagyon szeretem, hogy kiszolgálhatom a vásárlót úgy, hogy látom rajta az elégedettséget– jó, hogy a JYSK áruházakban erre kollegáim is motiváltak. Ezt nagyon szeretem.
  • Mindig vannak versenyek az áruházak között – és néha áruházon belül is. Szeretek eldicsekedni a jó eredményekkel, főleg ha nyerünk egy versenyben. Az se másodlagos, hogy erőfeszítésünk eredménye ilyenkor ajándék, vagy bónusz...
  • Szuper dolog egy olyan jó csapatban dolgozni, mint a miénk, de ezt a többi áruházról is elmondhatom, nagyon jó a kapcsolatunk más áruházakkal is. A JYSK vállalati kultúrája csodás – itt az emberek segítik és támogatják egymást. Szóval ha egyszer JYSK-ös leszel, nem akarsz majd elmenni.

Milyen kihívásokkal találkoztál a pozíciódban?

  • Rengeteg különböző feladat van egyszerre, így mindig van mit csinálni. Vannak olyan napok, amikor őrület van, rengeteg vásárló, sok rendelés.  Ilyenkor szinte egy percre sincs megállás.
  • Minden nap megnézem területem eladási számait – és ha az összehasonlításban lejjebb vagyok a többi áruháztól az országban – akkor tennem kell valamit, ez az én felelősségem, hogy feljebb tornázzam. Lehet, hogy kiállítási darabot kell cserélnem, vagy fejlesztenem kell a többiek termékismeretét, esetleg át kell rendeznem a teljes területet.

Mutasd be munkahelyi légkört Áruházadban

  • Nagyon jó csapatunk van, erős csapatszellemmel  – ráadásul állandóan versengünk szakmai kérdésekben.  Ha csapatban szeretsz dolgozni, a JYSK tökéletes hely számodra.
  • A légkörünk vidám, és energiával teli.
  • Jók vagyunk a feladatok delegálásában. Egymás iránt a bizalom kölcsönös, és sok pozitív visszajelzést adunk egymásnak.

Miért ajánlod másoknak is a JYSK-öt?

  • A JYSK nagyszerű munkahely – mindened megvan ahhoz, hogy sikeres legyél. 
  • Ha szereted a versenyhelyzetet, a JYSK biztos a legjobb hely számodra – mindig van lehetőséged versenyezni az üzleten belül, vagy az áruházak versenyében, és ebben bizony sok örömöt lehet találni.
  • Én személyesen nagyon sokat fejlődtem – függetlenebbé, felelőségteljesebbé, és felnőttesebb gondolkodásúvá lehet válni. Ehhez alapvetően nagyon sok eszközt kaptam.
  • Garantálom, hogyha eljössz hozzánk dolgozni a JYSK-be, soha többé nem akarsz megválni tőle.
  • Ha akarod, és ha teszel is érte, a karrieredben messzire juthatsz, belátható időn belül.

Mi lesz a következő lépés?

  • Amikor elkezdtem a JYSK-ben dolgozni, arra gondoltam, hogy szeretnék egyszer Értékesítési Csoportvezető lenni - lehetőleg a legjobb.
  • Mára már úgy gondolom, hogy egyszer Áruházvezető leszek – úgy remélem, hogy a következő öt even belül.
  • Egyvalami teljesen biztos: a JYSK-ben maradok.

Logisztikai Felelősként dolgozni...

  • Légy felelős a raktárhoz kapcsolódó napi működési feladatokért Áruházadban 
  • Fogadd a raktárba beérkező termékeket és felügyeld az áru kiadását a raktárból
  • Oktasd kollegáidat a raktári feladatokról (szállítás, árufogadás, raktári kocsi koncepció, stb. biztosítva a megfelelő munkakörnyezetet a raktárban)  
  • Csatlakozz egy erős, különleges csapatszellemű munkahelyhez
  • Használd ki a lehetőséget, hogy szakmai karriert építs a JYSK-ben
  • Csatlakozz egy olyan vállalathoz, amely nagy hangsúlyt helyez dolgozói elégedettségére  

 

 

Mint Logisztikai Felelős, az alábbiakért szeretnénk, ha felelnél:

  • Légy kész reggel a kamion fogadására, a beérkező árumennyiség kezelésére  
  • Kezeld, regisztráld, és ellenőrizs az áru épségét.
  • Készítsd elő a beérkezett árut kollegáid számára, csomagold ki, tedd kocsikra, hogy ki tudják tölteni az áruházba.
  • Küldj üzenetet a beérkezésről azoknak a vásárlóknak, akik már megrendelték az árut.
  • Nyomtasd ki a listát azokról a termékekről, melyekért a vásárlók jönni fognak.  
  • Jó kiszolgálást fognak kapni azok a vásárlók, akiknek már össze lesz készítve a megrendelt árucikk.
  • Tartsd rendben a raktárat, tisztán, és könnyen átláthatónak. A szemetet szelektáld.
  • Az üres paletták legyenek egy helyen, rendben tárolva.
  • Tartsd észben a szállítási információkat, árubeérkezés előtt egy nappal készülj fel hellyel.  
  • Oktasd és informáld kollegáidat a raktári logisztikáról.

Neked való a feladat, ha ...

  • struktúrált és rendezett vagy
  • átlátod a dolgokat egy dinamikus és nyüzsgő környezetben 
  • felelősséget akarsz vállalni
  • élvezed a rutinmunkát, beleértve a fizikai munkát is
  • szorgalmas vagy, és együtt tudsz dolgozni a többiekkel
  • jó csapatjátékos és jó kollega vagy, aki mindig kész segíteni  
  • szolgáltatásközpontú vagy, és mosolygós.

Ismerj meg bennünket, és nézd meg, mit tudunk Neked ajánlani

Tudj meg többet a Logisztikai Felelős pozícióról és áruházi légkörünkről a "Találkozás Kasperrel"  feliratra kattintva, ahol Kaper mesél arról, hogy miért is szeret a JYSK-nél dolgozni.

Kérdésed van?

Ha kérdésed van a pozícióval kapcsolatban, fordulj bátran magyarországi HR osztályunkhoz a karrier@jysk.com címen.

Melyek voltak az első gondolataid a pozícióval kapcsolatban?

  • Fogalmam sem volt róla, hogy a JYSK ilyen hatalmas. Őszintén szólva, nagyon meglepődtem – sokkal nagyobb, és szervezettebb, mint képzeltem. Minden új kollegám jól képzett, mindannyian részt vettek különböző témájú oktatásokon – ennek köszönhetően nagyon sokat tudnak a termékekről és a folyamatokról. Attól meg szinte sokkot kaptam, hogy mennyi kollegám van a JYSK-nél világszerte.
  • Igazából minden teljesen új volt nekem, így időbe tellett, amíg mindent megértettem és megszoktam...időbe tellt, hogy természetes könnyedséggel intézzem a feladataimat a JYSK elvárásai szerint. Időbe tellt, de itt a szervezet minden szintjén könnyen jutok segítséghez – ha kérdésem van, könnyen választ kapok rá.

Miért jó Logisztikusnak lenni a JYSK-nél?

  • Szerintem nagyon jó, hogy a raktárhoz  sok felelősségi terület társul, és az mind az én felelősségem
  • Kezdés után hamarosan elvégeztem egy tanfolyamot, ami Logisztikai Felelősöknek készült. Nagyon jó útmutatók és folyamatleírások benne, ahol választ kaptam egy csomó kérdésemre. Tehát mondhatom, hogy egy új kollega is elég jól el tud igazodni a rendszerben, belátható időn belül.
  • Az, hogy ilyen nagyszerű kollegáim vannak, talán a legfontosabb számomra. Annyi energia van az áruházban, talán azért, mert fiatal csapatunk van. Figyelünk egymásra, nem csak a munka, a munka, a munka... Igazán erős a csapat, és azt is érezzük, hogy fontos része vagyunk az egész JYSK szervezetének.  
  • Ha bármi kérdésed van, könnyen segítséget kaphatsz egy másik áruház Logisztikusától. Kisegítjük egymást áruházon belül, és áruházak között is. A közös tréningek miatt ismerjük egymást, így soha nem maradunk magunkra gondjainkkal.
  • Mindig időben fel kell arra készülnünk, hogy mi fog történni a JYSK-ben. Új temékek, új kampányok, új szezon, és hasonló dolgok. Állandóan mozgásban vagyunk...!

Milyen kihívásokkal találkoztál a pozíciódban?

  • Ha felmerült valami kérdés a raktárral kapcsolatban, általában felhívtam valamelyik Logisztikus kollegámat egy másik áruházból. Annyi tanulnivaló volt – főleg kezdetben, hogy állandóan kérdeztem. Mára már elég, ha megnézem a belsős JYSK Facebook csoportomat, vagy rákeresek a JYSKnet-en a kérdéses dologra.
  • Tényleg rengeteg feladatunk van, és mint Logisztikai Felelősnak – nagyon fontos felelősségi területeim vannak.  Elengedhetetlenül fontos, hogy kommunikációm a többiekkel hatékony legyen, hogy ők is úgy kezeljék a raktári feladatokat, ahogy azt kell, hiszen nem lehetek ott minden percben.

Mutasd be munkahelyi légkört Áruházadban

  • Segítünk egymásnak. Mindig! Ha a dolgok kissé hektikussá válnak, még jobban figyelünk egymásra és segítünk- akkor is, ha mondjuk 10 perce letelt a munkaidő...
  • Energiaszintünk magas, közösségi szellemünk erős, így tényleg szuper jó a légkör. Szeretünk munkába járni!
  • Jók vagyunk abban, hogy hogyan támogassuk a másikat. Ha valakinek rossz napja van, vagy nem érzi túl jól magát, akkor biztos ott van egyikőnk, hogy átvegyen valami feladatot, vagy feldobja a kollegát valami kis extrával.  
  • Sokat viccelődünk, és jó a hangulat az áruházban.

Miért ajánlod másoknak is a JYSK-öt?

  • Nagyon sok lehetőség van karriert építeni a JYSK-ben. Ha akarod, viszonylag hamar tudsz a ranglétrán lépkedni. Ha tényleg akarod, tegyél meg mindent érte, legyél különleges, és messze juthatsz a szervezeten belül.
  • A csapat – kétségtelen, hogy nagy vonzerő. Sehol nem fogsz jobb csapatszellemet  találni... Annyira sok jó kollega vár arra, hogy feleljen a kérdéseidre.
  • Ez egy nagyon jó munkahely, jó eszközökkel –  semmilyen értelemben nem vagy korlátozva a munkádban.
  • Összességében a JYSK-ben jó a munkakörnyezet, és érezzük, hogy itt törődnek velünk.

Mi lesz a következő lépés?

  • Szerintem háron éven belül előre fogok lépni a ranglétrán. Egyébként nagyon szeretnék itt maradni a JYSK-ben. Annyi lehetőség van – cask tenni kell érte. 

Text...

Adminisztrációs Felelősként dolgozni

  • Az Adminisztrációs Felelős fő dolga, hogy támogassa az Áruházvezetőt egyes adminisztratív rutinok betartásában, és az adminisztráció karbantartásában.
  • Teljesíts jól az áruházadban és nagyszerű bónuszhoz jutsz a csapatoddal
  • Légy részese egy egyedülálló és erős csapatnak
  • Légy egy kitűnő cég tagja, amely sokat tesz a dolgozóiért

 

Mint Adminisztrációs Felelős, az Áruházvezető felé van beszámolási kötelezettséged

Adminisztratív Felelősként az alábbiak lesznek felelősségi területeid:

  • A napi és heti riportok karbantartása
  • Felkészülés az auditokra, audit után a javítandók követése
  • A Működése fal karbantartása, frissítése.
  • Irodaszerek rendelése, és biztosítása (tollak, papírok, árcédula papírok, kassza-szalagok, stb)
  • A kasszafolyamatok felügyelete, az új kollegák oktatása az adminisztrációs feladatokról
  • Légy kiváló eladó, zárd le az értékesítést és ajánlj kiegészítő termékeket

A pozíció neked való, ha...

  • körültekintő vagy a mindennapi munka során
  • eredményorientált vagy, és jó szemed van a részletekhez
  • felelősségvállaló vagy és struktúrált
  • szolgáltatás központú vagy, és vásárlóorientált
  • energikus vagy, és pozitív a hozzáállásod
  • egyszerre több dolgot is képes vagy kezelni
  • képes vagy átlátni a dolgokat egy elfoglalt, és dinamikus környezetben

Ismerj meg minket és olvass utána, mit ajánlunk Neked...

Tudj meg többet a pozícióról és a munkakörnyzetről az áruházainkban! Kattints a “Találkozás Andreával” linkre. Andrea elmondja, milyen is a JYSK-nél dolgozni.

Van még kérdésed?

Ha bármilyen kérdésed lenne a munkakörrel kapcsolatban, lépj kapcsolban a HR osztállyal a karrier@jysk.com email címen.

Mit jelent a JYSK-nél Adminisztrációs felelősnek lenni?

Gyakran halljuk, hogy a kereskedelemben a részletek fontosak - ez egy Admin felelősnél kifejezetten igaz. Az áruházi Adminisztrációs felelős olyan feladatokban segíti az üzletvezetőt és az áruházat, ami  gördülékennyé teszi a háttérfolyamatokat. Ilyen feladatok például:

  • A napi-, heti-, és havi jelentések lefűzése -előírt módon- a mapparendszerünkbe, ezek rendbentartása.
  • Belső auditra való felkészülés, illetve audit után akcióterv készítése a vonatkozó pontokban, majd annak követése.
  • A személyzetnek szóló Működési fal karbantartása, az aktuális információk frissítése.
  • A szükséges irodaszerek rendelése.
  • A pénzszállítókhoz és a belső postához tartozó adminisztráció elkészítése, összeállítása.
  • A jelenléti ív használatának biztosítása és a szabadságengedélyek vezetése törvényi szabályok szerint.
  • A kassza irányítása, a pénzkezelés és az ezzel kapcsolatos új információk átadása a kollegáknak
  • Hitelügyintézés, és a vonatkozó dokumentumok kezelése.

Reggelente először megnézem a JYSK híreket a belsős interneten, megtervezem, hogy mit fogok csinálni, ha éppen nincs vásárló.Reggeli kasszafelvétel előtt leellenörzöm, hogy van-e bármilyen adminisztrációs teendő a fent felsorolt feladatok közül. Gyakran még nyitás előtt ellenörzöm, hogy van-e árváltozás, ha igen- kinyomtatom hozzá az árcédulákat, és gondoskodom a kihelyezésükről. A vásárlói foglalásokat végig kell néznem, az elejétől a végéig. Ellenörzöm a nyomtatványokat, és az információs anyagokat is.

Szerinted milyen tulajdonságok kellenek egy jó Adminisztrációs felelősnek?

  • legyen nagyon alapos
  • lelkiismeretes
  • nem árt, ha szereti az előírásokat, a szabályokat, tehát legyen szabálykövető
  • kitartó
  • jó megfigyelő

Milyen nehézségekkel találkozol pozíciódban?

Számomra önmagában az a kihívás, hogy a kezemből kiadott feladat tökéletes legyen. Ez nem nyugtalanít engem, hanem inkább inspirál. Nagy kihívás az auditnak a rám eső része, de meggyőződésem, hogy ha az megfelel a megmérettetésnél, akkor az azt is jelzi, hogy az áruház egésze is hasonlóképpen jól működik.

Milyen a munkakörnyezet az áruházadban?

Az áruházban nagyon jó dolgozni, mert remek az áruházi légkör, jó a csapat. Munkakörülményeink jók, ha segítséget kérünk, mindig kapunk. A cég emberközpontú, és ami nagyon fontos: ha valaki szeretne fejlődni, akkor bőven van rá lehetősége. Például ha valaki Adminisztratív felelős szeretne lenni, készen áll egy oktatási csomag arra, hogy a legbiztonságosabban felkészülhessünk.

Miért ajánlanád másnak a JYSK-öt?

A JYSK-ben a munkája után ítélik meg az embert. Ha feljebb szeretnénk jutni a ranglétrán, minden esély megvan rá, ha szorgalmasak, kitartóak, és tehetségesek vagyunk.

Amiben még erősek vagyunk, az a csapatmunka. Kis létszámnál elengedhetetlen, hogy figyeljünk egymásra.

Amit még kiemelnék, az a közvetlenség. Nem csak mi, magunk közt, hanem a JYSK vezetősége is közvetlen kommunikációval végzi a munkát.

Értékesítési Csoportvezetőként dolgozni...

  • Légy felelős az áruház bevételéért.
  • Biztosítsd áruházad jó működését, főként azt, hogy a teljes személyzet nagyszerű értékesítővé váljon, és mindig a vásárlót helyezze az első helyre.
  • Vezesd, motiváld, és vond be kollegáidat a feladatok elvégzésébe. Ellenőrizd őket, hogy elérhessétek a kitűzött célokat.
  • Légy részese egy különleges és erős csapatszellemű team-nek az áruházadban.
  • Élj a lehetőséggel, hogy szakmai karriert építs a JYSK-ben.
  • Csatlakozz egy olyan céghez, ahol nagyon nagy gondot fordítanak a munkavállalókra.
  • Teljesítsetek jól, keressetek ezzel bónuszt – együtt a kollegákkal.  

 

Mint Értékesítési Csoportvezető - felelős vagy áruházad eladásáért. Egyre több feladatot és felelősséget fogsz kapni, ahogy tanulsz és fejlődsz pozíciódban. Viszonylag kevés adminisztratív feladatra számíthatsz Értékesítési Csoportvezetőként (az Áruházvezető és az Adminisztrációs Felelős végzik ezek nagy részét). Ahelyett inkább az eladótérben kell lenned, koncentrálva az eladásra.  Segíteni, irányítani és támogatni, valamint ha szükséges fejleszteni kollegáidat a legjobb szervíz érdekében.

Értékesítési Csoportvezetőként a következőkért leszel felelős:

  • Biztosítod, hogy a különböző termékek eladásával megfelelő profitszinten maradjatok.
  • Követed az eladási és kulcsfontosságú adatokat: megfelelően teljesítünk, és jó kereskedők vagyunk ?
  • Legyél az eladótérben, oktasd embereidet, adj nekik visszajelzést teljesítményükről, hogy fejlődhessenek.  
  • Tervezd meg feladataikat, hogy biztosítva legyen a napi/heti/havi eladási terv.
  • Rendeld meg a termékeket, tervezd meg és készülj fel a következő kampányra, vagy szezonra – legyél mindig egy lépéssel előbb az árváltozásokra felkészülve.  
  • Biztosítsd, hogy teljesítsük vásárlóinknak tett ígéretünket: mindig legyünk kész egy jó ajánlat adására.
  • Biztosítsd, hogy a személyzet tisztának és hivogatónak tartsa fent az áruházat – egy nagyszerűen karbantartott áruház gondoskodik a nagyszerű eredményekről.

Neked való a feladat, ha ...

  • nagyon eredményorientált vagy
  • képes vagy egyben látni a feladatokat a teljesítmény érdekében – és képes vagy ezeket a feladatokat delegálni is
  • gyarapodni tudsz egy dinamikus és elfoglalt környezetben is
  • inspiráló és motiváló vagy
  • élénk, és pozitív gondolkodású vagy
  • képes vagy egy időben több dolgot is kézben tartani
  • figyelsz a részletekre, és azért dolgozol, hogy áruházad vonzó legyen vásárlóinknak
  • jókora empátiával rendelkezel, képes vagy a sok különböző dolgot kezelni, amit kollegáid osztanak meg veled

Ismerj meg bennünket, és nézd meg, mit tudunk Neked ajánlani

Tudj meg többet az Értékesítési Csoportvezető pozícióról és áruházi légkörünkről a "Találkozás Tinával”  feliratra kattintva, ahol Tina mesél arról, hogy miért is szeret a JYSK-nél dolgozni.

Kérdésed van?

Ha kérdésed van a pozícióval kapcsolatban, fordulj bátran magyarországi HR osztályunkhoz a karrier@jysk.com címen.

Melyek voltak az első gondolataid a pozícióval kapcsolatban?

  • Kész voltam a kihívásra – úgy értem, hogy több felelősséget kapjak… tudtam, hogy használnom kell majd minden eddigi tapasztalatomat.
  • Hát igen, ideges voltam, hogy vajon jól fogom-e csinálni új munkakörömet.  

Miért jó Értékesítési Csoportvezetőnek lenni a JYSK-nél?

  • A csapatszellem nagyon fontos. Nekünk van a legjobb csapatunk, nálunk vannak a legvidámabb munkatársak. Együtt húzzuk a szekeret, kihívások elé állítjuk egymást, versengünk –és persze más áruházakkal is versenyezünk.
  • Ha jól tervezed meg a dolgokat, nagyon messze juthatsz – ez a siker titka. Ha nem felejted el, hogy magára a tervezésre is elegendő időt szánj, és bevonod a Területi Felelősöket is, sikerülni fog. Mindig járj egy lépéssel előrébb, ne csak kövesd a dolgokat. 
  • Úgy készülünk el a feladatokkal, hogy közben versengünk egymással. A verseny vicces, annyira klassz tőle a hangulat, a lelkesedés. 
  • A légkör fantasztikus, az energiaszint magas – minden nap megünnepeljük a sikerünket.
  • A legfontosabb dolog – és amit a legjobban imádok – amikor oktatni kell a többieket, termékekről, vagy más dolgokról, amikor egyénileg lehet őket fejleszteni. Így én is részese lehetek fejlődésüknek.  
  • Személy szerint én azt is szeretem, amikor az Áruházvezetőm, vagy a Területi Vezetőm állít kihívások elé – ez mindig alkalom a saját fejlődésemre.
  • Értékesítési Csoportvezetőként megkaphatsz minden segítséget, amire csak szükséged van. Csak szólni kell. Mindig van támogatás, független attól, hogy a szervezet mely részétől kéred. 
  • A sikeres áruház egy csapat sikere – egyedül nem tudod azzá tenni.

Milyen kihívásokkal találkoztál a pozíciódban?

  • Azt kértem, hogy hadd vegyem magamhor a vezetést, már az első naptól kezdve. Ez persze kicsit rémisztő volt, de nagy élmény is belevetni magamat a dolgokba, és felelősséget vállalni érte.
  • Mindig kihívás emberekkel dolgozni, embereket vezetni, hiszen annyira másmilyenek vagyunk. Másrészről pont ez volt az, ami miatt ez az állás felkeltette érdeklődésemet – kollegákat vezetni, segíteni őket, hogy fejlődjenek.  
  • A dolgok gyorsan történnek, ezt kezelned kell, több dolgot egy időben. Mindennek szinkronban kell lennie – és résen kell lenned, hogy a többiek követnek-e. A kampányok folyton cserélődnek, a szezonok jönnek, mennek – neked tervezned kell – mi fog történni, mikor és hogyan.
  • Neked kell segíteni a kollegáknak megtalálni az egyensúlyt, priorizálni a feladataikat, a napi rutinokat, és a kiszolgálást. Természetes, hogy számunkra mindig a legfontosabb a vásárló, így a személyzetünknek azonnal ugrania kell, ha a vásárló beteszi hozzánk a lábát.

Mutasd be munkahelyi légkört Áruházadban

  • Nagyon nyitottak vagyunk, mindenkinek van köztünk helye.
  • A csapat hozzáállása nagyszerű – a dolgok valahogy mindig elkészülnek… Az emberek keményen hajtanak, ha jön egy határidő, akkor egy emberként dolgozunk azon, hogy meglegyen a feladat.
  • Nem hinném, hogy sok vállalatnál találsz ilyen erős csapatszellemet, mint amilyen a JYSK-ben van – mindenki nagyon szeret itt dolgozni, van, aki messziről jár be hozzánk minden egyes nap.
  • Bízunk egymásban – ha kapsz egy külön feladatot, vagy felelősségi területet, senki sem fog a sarkadban állni, hogy csinálod-e. Segítünk egymásnak, megbeszéljük a dolgokat, de hagyjuk, hogy te magad tedd rá a kézjegyed a feladatra.
  • Segítünk egymásnak bármiben – ha megszorulsz, vagy idő szűkében vagy - nyújtjuk a kezünket.
  • Kultúránk a sok dolog ellenére nyugodt. Keményen dolgozunk, ha kell, de sokat nevetünk is együtt.  

Miért ajánlod másoknak is a JYSK-öt?

  • Ha adsz egy keveset, olyan sokat kapsz vissza! Csak te vagy az, aki meghatározza, hogy hol a határ. Ha akarod, végigjárhatod utadat a szamárlétrán, elég gyorsan.  
  • A JYSK nagyon jó gyümölcsöző tréningek és oktatások szervezésében, szuperjó trénereink és vezetőink vannak. A HR és a trénerek közt a kölcsönhatás tényleg fantasztikus.
  • Együtt kell a kirakós darabjait összeállítanunk.  Úgy érzem, Aprajafalvában vagyok, - mi mind kicsi kék figuraként mozgunk a világban. Szerintem kék bennünk a DNS.  
  • Miért NE akarna valaki a JYSK-ben dolgozni? Ez a legkirályabb hely, nem kérdés...Csak kérdezd meg magad: a legjobb helyen akarsz dolgozni, vagy csak a második legjobb helyen? 

Áruházvezető Gyakornokként dolgozni...

  • Felkészülés az Áruházvezetői pozícióra, hogy egyszer saját áruházad legyen.
  • Résztvétel egy 5 modulból álló professzionális tréningen, ami modulonként egy hetes, és a modulok közti időszakban személyes oktatási tervvel támogatott.
  • Lehetőséged nyílik gyors és profi karriert építened  a JYSK-ben
  • Légy részese egy különleges és erős csapatszellemű team-nek az áruházadban.
  • Csatlakozz egy olyan céghez, ahol nagyon nagy gondot fordítanak a munkavállalókra. 

 

Az Üzletvezető Gyakornoki Program szándéka az, hogy egy év alatt kész legyél átvenni egy áruház vezetését.

Az Üzletvezető Gyakornoki Program röviden:

  • Együtt fogsz dolgozni a célra kiválasztott Áruházvezetővel, aki egyben a mentored is less a program alatt.
  • Feladataid hasonlóak lesznek, mint az Áruházvezetőnek
  • Részt fogsz venni egyhetes tréningeinken Budapesten, a Központi Irodában.
  • Rugalmasnak kell lenned költözés szempontjából, legalább a Területeden belül, és számítanod kell arra, hogy a program felétől másik áruházba fogsz menni dolgozni
  • Mentorod (Áruházvezető) lesz az “edző” partnered,  aki értékeli majd a teljesítményedet,  rámutat fejlesztendő területeidre, hogy Áruházvezető lehess.

Az 5 modul

A következő modulokon fogsz végigmenni:

Modul 1:

  1. Ismerd meg a vállalatot + csapatépítés
  2. Visszajelzés JYSK módra
  3. Áruházi koncepció
  4. Áruházi működés és tervezés

Modul 2:

  1. PPA – Személyes Profil Elemzés (Personal Profile Analysis – DiSC Analízis)
  2. Sales & Service
  3. Készletgazdálkodás
  4. Vizsga

Modul 3:

  1. JLiP – JYSK vezetés a gyakorlatban (JYSK Leadership in Practice)
  2. Munkajog
  3. Tervezés és adminisztráció

Modul 4:

  1. Toborzás és Bevezetés
  2. Biztonság
  3. Munkakörnyezet

Modul 5:

  1. PDP (Personal Development Plan), Személyes Fejlesztési Terv
  2. Záróvizsga
  3. Kick-out Feladat

A következő pontokban szeretnénk készségeidet fejleszteni:

  • Hatékony munkaidőtervezés 
  • Határidők tervezése
  • Az áruház teljesítményének menedzserlése
  • Vezetni, útat mutatni, és motiválni beosztottjaidat
  • Együtt dolgozni beosztottjaiddal, és oktatni őket - figyelembe véve fejlettségi szintjüket.
  • Az üzletmenet A-tól Z-ig, a napi rutinokkal
  • Delegálni a különféle feladatokat, felelősséget adni a kollegáknak, és megérteni, hogy a csapatmunka kulcsfontosságú  
  • Követni és értékelni az áruház, és a csapat teljesítményét 
  • Kijelölni a célokat a csapatnak, az egész évre vonatkozóan

Az Üzletvezető Gyakornoki Program Neked való a feladat, ha ...

  • szorgalmas vagy, komoly, és céltudatos, erős hittel, hogy sikerül a célt elérned
  • hajlandó vagy dolgozni saját képességeid és személyes kompetenciáid fejlesztésén
  • eredményorientált vagy
  • megérted, hogy a visszajelzés, amit kapsz, ajándék
  • nyugodtan, hideg fejjel vagy képes dolgozni egy dinamikus, pörgős szituációban
  • képes vagy motiválni magad, hogy sikeresen befejezd a Gyakornoki programot – és be is fejezed
  • mindent megteszel, hogy a JYSK kultúra szerint dolgozz
  • energikus és pozitív vezetői stílusoddal befolyásolod a személyzetedet
  • hajlandó vagy extra erőfeszítésre kollegáiddal együtt, ha a feladat feltorlódik

Ismerj meg bennünket, és nézd meg, mit tudunk Neked ajánlani Üzletvezető Gyakornok programunk által

Tudj meg többet a Gyakornok programról és áruházi légkörünkről a "Találkozás Kevinnel”  feliratra kattintva, ahol Kevin mesél arról, hogy miért is szeret a JYSK-nél dolgozni.

Kérdésed van?

Ha kérdésed van a pozícióval kapcsolatban, fordulj bátran magyarországi HR osztályunkhoz a karrier@jysk.com címen.

 

Miért jó a JYSK-ben Áruházvezető Gyakornoknak lenni?

  • Kedvencem a sok tréning a vezetésről – hiszen embereket vezetni a legnehezebb feladat. Nagyszerű dolog hatással lenni az emberek fejlődésére.
  • Minden eszközt megkapsz, amire szükséged van, a gyakornoki év pedig nem csak nagyon hasznos, hanem élvezetes is.
  • A JYSK minden irányból támogat és azon van, hogy a program minél hatékonyabb és eredményesebb legyen számodra.
  • A hangulat a tréningeken óriási, nagyon élvezzük, hogy azokkal vagyunk együtt, akik hasonló helyzetben vannak. Tapasztalatot cserélünk, és tanulunk egymás hibáiból is sikereiből is. Jó érzés ennek a csapatnak is a tagja lenni, mégha ez egy egyszemélyes feladat is.
  • A program közben a fejlődésem fantasztikus – szakmailag, és persze személyesen is.
  • Számomra nagyon motiváló azt tudni, hogy felelősséget kaphatok egy áruházért,  és onnan kezdve nekem kell biztosítanom, hogy az áruházból kihozzuk a lehető legtöbbet.
  • Ha azt mutatod, hogy kész vagy extra erőfeszítésekre csapatodért, messze juthatsz rövid időn belül – a JYSK-ben végtelen a lehetőség karrierépítés szempontjából, és ez már csak rajtad múlik.
  • Bármikor szívesen indulnék megint ezen a programon.  Úgy értem, nagyon nagy lépést tettem segítségével a fejlődésemben.  Személyesen és vezetőként egyaránt.

Milyen kihívásokkal találkoztál a program alatt?

  • Ha a gyakornoki programra jelentkezel, nem konkrét áruházi pozícióra pályázol. Az elején nincs áruházad, amit vezetsz. De a program közepén egyszerre megéreztem, miért tart ez egy évig... Annyi mindent kell megtanulni, óriási lépésekkel lehet haladni, fejlődni, mert ez a feladat. Lépésenként haladok az Áruházvezetői pozíció felé. Tulajdonképpen védőhálóval szaltózunk, ha hibázunk azonnal van segítség, hogy visszatereljen a helyes útra. Olyan, mint egy teszt, az éles bevetés előtt, mielőtt teljes felelősséget kapunk egy áruházért.
  • Számomra a kihívások személyesek. Meg kellet tanulnom navigálni a feladatok közt egy elfoglalt napon, és emlékeztetni magam arra, hogy fordítsak elég időt a tervezésre. Elég nehéz betartani az összes határidőt, és elvégezni minden feladatot, ha nem gondolkodom előre.
  • Meg kell tanulni magamat kívülről nézni, a DiSC profilommal kapcsolatos kihívásokat. Mindenkinek van erőssége és gyenge pontja, tudni kell róla és dolgozni kell rajta. A hátrányt előnyre kell változtatni.  De ez időbe, és sok türelembe kerül.
  • Nagyon mozgalmas volt meglátogatni ilyen sok áruházat – kemény időszak, de rengeteg tanulnivalóval. Állítom, hogy nagyon sokat fejlődtem a különböző áruházvezetőkkel találkozva, különböző adottságú áruházakban.  
  • Kezdetekkor a feladatokra összpontosítottam, de mostmár látom, hogy a csapatom fejlesztése a kulcs. Így okosabban delegálhatom a feladatokat, és adhatom át a felelősséget. Ha el akarod érni céljaidat, és jó eredményt akarsz – a csapatoddal együtt kell megoldani.

Miért ajánlod a JYSK Üzletvezető Gyakornok Programját?

  • A tréning messze felülmúlta az elvárásomat! A JYSK elképesztően profi a tréningekben.
  • Többet kapsz itt, mint eddig bármikor. Ez nem csak egy továbbképzés, vagy mint egy főiskolai oktatás – olyan emberekkel vagy egy csapatban, akik ugyanabban a helyzetben vannak.
  • Az oktatók profik – nagyon jók abban, hogy az elméletet átvezetik a gyakorlatba, így minden sokkal érthetőbb.
  • A JYSK csapatszelleme nagyon király – a véred hamar kékké válik...
  • Válaszd a JYSK-öt, ha nem csak te akarsz fejlődni, hanem másokat is szeretnél fejleszteni, és legyél egy különleges csapat tagja.
  • Megkapsz minden lehetőséget, amit akarsz, a JYSK támogatni fog mindenben.  
  • Olyan jó munkába menni. A légkör szuper, mondhatom, hogy mindegyik JYSK áruházban, ez kifejezetten üdítő.
  • A JYSK egy életérzés!

Mi a következő lépés?

Van egy álmom – szeretnék egyszer Területi Vezető lenni, vagy Áruházvezető a legnagyobb JYSK áruházban az országban. Aztán egyszer a menedzsmentben dolgozni...még több felelősséggel, még több irányítandó emberrel. Az biztos, hogy maradok a JYSK-ben...imádom! 

Áruházvezetőként dolgozni...

  • Áruházvezetőként felelős vagy minden folyamatért, az oktatásokért, és embereid fejlesztéséért.
  • Biztosítanod és irányítanod kell az áruház megfelelő teljesítményét.  
  • Feladatod, hogy biztosítsd, hogy a személyzet kész legyen a vásárló fogadására, és az eladás a fő prioritás legyen mindenki számára.  
  • Része és legnagyobb támasza leszel egy erős, különleges csapatnak áruházadban
  • Áruházvezetővé válva további lehetőséged nyílik professzionális JYSK karriert építeni

 

 

Áruházvezetőként az alábbi feladatokkal fogsz találkozni:

  • Sikerre viszed a csapatod
  • Az áruházban Te leszel a döntéshozó
  • Növeld az eladást, és biztosítsd a nagyszerű kiszolgálást
  • Optimalizáld áruházad működését
  • Tanítsd, fejleszd beosztottjaidat
  • Vezesd, vond be és motiváld kollegáidat
  • Állíts fel új célokat a csapatnak a teljesítményükkel kapcsolatban  
  • Értékeld az eladási számokat (együtt az Értékesítési Vezetővel) és készíts olyan stratégiát, ami elvezet a célokhoz
  • Vegyél részt közösen a munkában a többiekkel együtt, az eladótérben és a raktárban egyaránt
  • Kövesd és értékeld az áruház és a dolgozók teljesítményét  
  • Tervezd be és delegáld a különböző feladatokat és felelősségeket, figyelembe véve a határidőket   
  • Áruházvezetőként közvetlen felettesed a Területi Vezető

A pozíció neked való, ha...

  • komoly vagy, ambíciózus, és képes vagy fejleszteni magad
  • eredményorientált vagy, folyamatosan motiválod kollegáidat, hogy mindig jobb eladást produkáljatok
  • döntést tudsz hozni és felelősséget vállalni az áruházért, és csapatodért
  • hidegvérrel vagy képes kezelni egy hektikus napon is a dolgokat 
  • rengeteg energiád van, és pozitív hozzáállásod, amivel befolyásolni tudod kollegáidat is
  • olyan motivator vagy, aki utat mutat és inspirál  
  • képes vagy a célokat világosan megfogalmazni
  • tehetséges menedzser és egyben jó kollega vagy  
  • rendezett vagy, jó a tervezésben, és képes vagy felülről látni a dolgokat  
  • a JYSK értékek képviselője vagy, és gondoskodsz arról, hogy kollegáid is azok legyenek
  • élvezed a napi munkát kollegáiddal az áruházban.

Ismerj meg minket és olvass utána, mit ajánlunk Neked...

 

Tudj meg többet a pozícióról és a munkakörnyzetről az áruházainkban! Kattints a “Találkozás Olgával” linkre. Olga elmondja, milyen is a JYSK-nél dolgozni.

Van még kérdésed?

Ha bármilyen kérdésed lenne a munkakörrel kapcsolatban, lépj kapcsolban a HR osztállyal a karrier@jysk.com email címen.

Milyen Áruházvezetőnek lenni a JYSK-nél?

  • Már 11 éve dolgozom a JYSK-ben, de az az érzésem, hogy még nem volt két egyforma napom. Mindegyik nap más, sok történéssel és benyomással.  
  • Egy Áruházvezető tipikus napja kiszolgálásból, riportok elemzéséből, a személyzet betervezéséből, termékrendelésről, kampányra felkészülésből, tréningből és oktatásból, és a feladatok ellenőrzéséből áll.  
  • Keményen dolgozom azon, hogy jó mentora és trénere legyek embereimnek, azzal, hogy részletekbe menően értékelem teljesítményüket. Így lehetőségük nyílik személyes kompetenciájukat is fejleszteni. Büszkeség tölt el, ha egy kollegám elindul karrierjében.  
  • Az a dolgom, hogy sikerre vigyem az áruházat, azzal, hogy átadom a tudásom, használom kollegáim képességeit, és okosan adom ki a feladatokat, hogy minél hatékonyabbak legyünk.  
  • Gyors döntést kell hoznom, néha extreme módon – de vállalom a felelősséget áruházamért és csapatomért  
  • Nagyon fontos hinni az embereinkben, bíztatni őket a felelősségvállalásra, és emelni a hatékonyságot ezzel.  

 

Milyen kihívásokkal találkozol pozíciódban?

  • Mindig mozgalmas egy áruház élete, nincsenek egyforma napok. Ezért számolnod kell vele, hogy mi lesz majd a következő lépésed. Az meg mindegy, hogy egész nap nehéz volt, vagy hektikus: a nap végére boldog vagy, hogy sikeresen megoldottál mindent.

 

Milyen a munkahelyi légkör az üzletedben?

  • A munkához a hozzáállásunk az értékekben és a vezetési stílusban látható. EGYSÉGBEN dolgozunk, egy csapat vagyunk. Nagyon nagy a hangsúly a tréningeken, az oktatásokon, dolgozóink fejlesztésén. Együtt bármit meg tudunk csinálni!
  • Csapatunk nagyon motivált a célok elérésére, és a fejlődésre.
  • Mindig nagyon pozitív a légkör nálunk. Tiszteljük és értékeljük egymást, bízunk egymásban, és bármikor készek vagyunk segíteni a másiknak. Nem csak kollegák, de barátok is vagyunk.

 

Miért ajánlanád a JYSK-öt mint munkáltatót?

  • A JYSK egy nyitott és őszinte cég.  Más válalatokkal összehasonlítva a JYSK biztonságot ad a jövőre nézve.
  • A JYSK törődik alkalmazottaival. Középpontban van az oktatás és fejlesztés, és ezzel együtt a karrier lehetőség.
  • A JYSK biztat arra, hogy legyünk őszinték, mondjuk el véleményünket,- hagyva, hogy befolyással legyünk, és felelősséget vállaljunk.
  • Nagyon értékelem a lapos szervezeti felépítésünket
  • Összességében: nagyon büszke vagyok rá, hogy itt dolgozhatom.

Területi Vezető gyakornokként dolgozni...

DMT programunk célja, hogy felkészítse Önt a Területi vezetői pozícióra. Ön felelős a saját áruházért és a DMT program alatt üzletmenedzserként dolgozik, miközben felkészítjük Önt a JYSK Területvezetőjének jövőbeni szerepére. A tréning a tanfolyamok, a projektek és a jövőbeni feladatok kombinációja lesz a mindennapi munkához kapcsolódóan. Minden projekt és feladat a Területi Menedzser szintjén lesz.

The DMT program at a glance:

 

A very important part of the programme is to turn theory and newly acquired skills from the training courses into practice. Most of your development and the most important part of giving you the skills to fulfil your future role of District Manager will take place ”on the road” – to allow you to determine the effect of training programme topics. Training topics could include:

 

  • Feedback
  • Recruitment
  • Planning
  • Distance management

 

During your DMT programme you will learn to master the following tasks:

  • Optimise sales, profits and operations in all stores of a district
  • Ensure a great store standard and great customer service by using the concepts of JYSK Values, JYSK Sales & Service and JYSK Leadership
  • Be in charge of the operational practices of the stores by ensuring smooth operations, compliance with current marketing campaigns and promotions and meeting budgets and sales targets
  • Ensure that all stores and staff are ready for customers and live up to our goal of delivering the best possible service
  • Build and develop your team and the internal pipeline
  • Act as trainer on courses, e.g., Sales & Service
  • Be responsible for the strategic focus of making sure that JYSK is the customer’s first choice within retail
  • Act as the link between district stores and the Retail Department at Head Office

 

The DMT programme is perfect for you if you...

  • are result-oriented and motivated by achieving great results with store teams. As a DMT you must be a commercial and result-driven tradesman.
  • are serious, ambitious, robust and dedicated - and motivated by developing others, yourself and your skills.
  • are ready to take on a more extensive managerial function and more responsibilities.
  • are a good leader and trainer for your employees.
  • are decisive, goal-oriented and eager to lead your district to success.
  • are independent and able to make fast and well-founded decisions.
  • have good communication skills and can interact with many different people.

 

Get to know us and find out what our DMT programme can offer you

Learn more about the DMT programme and our work culture by clicking "Meet Shanna” - one of our DMTs who will describe what it is like be a DMT with JYSK.

 

Any questions?

If you have any questions about the programme, please do not hesitate to contact our HR Department in karrier@jysk.com.

Initial thoughts about the DMT programme?

  • The DMT programme was the perfect way for me to reach my ambition of becoming District Manager – it’s a supportive and professional way of getting there.
  • I hoped that the programme would be a good mix of theory and practice, and I’m glad that it has lived up to my expectations.

 

What is it like to be a DMT with JYSK?

  • It is a challenging opportunity. First and foremost, I’m a Store Manager – I’m in charge of our newest store in Heerlen in Holland. Secondly, I’m attending the DMT programme. So I need to find a balance between the two without compromising any of them.
  • I accompany my District Manager when he visits the stores in the district. It’s very instructive to share opinions with him about the things we see in the stores and how to potentially improve them.
  • I’m also involved in the monthly district meetings with all the Store Managers. My District Manager and I define meeting topics together. I put in my own vision and ideas and have my own responsibilities in this respect.
  • I’ve been introduced to more information from our IT systems. It’s really exciting to get this additional insight.

 

Challenges that you meet in the programme?

  • It’s sometimes difficult to find the right balance between my role as Store Manager and my role as DMT. Of course, you want to put equal time and effort into both roles, but I’m primarily a Store Manager, and I think it’s only fair to my team that they can rely on me one hundred percent. But for me personally, I don’t see it as a burden but a huge opportunity to stimulate my personal development, and I just want to learn as much as possible. Let’s just say that I benefit from the fact that I’m a woman, because I’m able to use my multitasking skills as much as possible (haha J).

 

Describe the work culture in relation to the DMT programme

  • The DMT programme has an informal work culture that results in an open atmosphere, in which you can talk to key people at all levels in JYSK. Everyone in the organisation is approachable. This makes it easier to get to know all the aspects of JYSK.
  • The DMT programme is very professional and supportive – I’ve been guided all the way, and if I have any questions, answers aren’t far away. Everyone is very helpful.

 

Why should others choose to work at JYSK?

  • When you’re ambitious, and you want to get the best out of yourself, I would say that JYSK is the perfect company for you. JYSK offers interesting positions with great responsibility and the opportunity to develop. If you want it and work hard to achieve it, JYSK offers great career opportunities.
  • Also, JYSK has an extremely appealing corporate culture, which is a very important aspect to me, and because of this I hope to represent JYSK for a long time to come.

Területi Vezetőként dolgozni...

  • Menedzseld a területeden működő áruházakat
  • Optimalizáld, tedd profit képessé és hatékonnyá áruházaidat
  • Bizonyosdj meg róla, hogy minden áruház, a személyzetével együtt kész a vásárló fogadására
  • Vezetni, oktatni, követni a feladatokat  - együttműködve az Áruházvezetőkkel a területeden
  • Biztosítani az áruházi alapokat, és a kiszolgálást koncepciónk szerint: JYSK Értékek,  JYSK Sales & Service és JYSK Vezetés

 

Területi Vezetőként az alábbi területekért vagy felelős:  

  • Felelős leszel a bevételért az egész területen.
  • Felelős leszel az áruházakért: biztosítod a gördülékeny működést, és azt, hogy megfelelően felkészültek a kampányokra, és egyébb aktivitásokra.
  • Biztosítod, hogy áruházaid elérjék a kitűzött célszámokat, és egyben kitűnő szolgáltatást nyújtanak vásárlóinknak.
  • Követed az eladási tervet, és beszámolsz róla a Kereskedelmi Vezetőnek.  
  • Vezeted és oktatod Áruházvezetőidet, és követed teljesítményüket.
  • Kihívás elé állítod őket és nyomást gyakorolsz rájuk, hogy biztosítsd a határidők betartását, és a tervezett bevétel elérését.
  • Ösztönzöd és követed részvételüket a különböző oktatásokon, hogy mindig a lehető legfelkészültebbek legyenek vásárlóink számára.  
  • Biztosíts a jó munkakörnyezetet.
  • Biztosítsd a jó dolgozói elégedettséget, és dolgozóink jó közérzetét.  
  • Ellenőrizd, hogy az áruházak jól feltöttöttek, tiszták és hivogatóak legyenek, - termékeink bemutatása megfelelő legyen vásárlóink számára.
  • Értékeld az áruházak teljesítményét hatszor egy évben, a kulcsfontosságú adatok elemzésével, és a különböző termékcsoportok eladásának követésével.
  • Vedd észre, és fejleszd a tehetségeket, akiknek nagyobb felelősséget tudsz adni az elkövetkező időszakban.  
  • Készíts fel és oktass külsős Áruházvezető jelölteket, akik készek három hónapon belül átvenni egy áruház vezetését.  
  • Koordinálj és vezess le workshopokat és meetingeket Áruházvezetőidnek háromszor egy évben.
  • Koordinálj és vezess le workshopokat és meetingeket Értékesítési Csoportvezetőidnek háromszor egy évben.

 

A Területi Vezetői munkakör Neked való a feladat, ha ...

  • komoly, ambíciózus vagy, aki komoly felelősséget vállal egy szerteágazó vezetői feladatban
  • képes vagy motiválni és inspirálni embereidet
  • eredményorientált vagy, és motivál, ha a célokat embereiden keresztül kell elérned  
  • képes vagy gyors, de megalapozott döntéseket hozni, ha szükséges
  • örömmel osztod meg, és ünnepled meg a sikert áruházi csapataiddal
  • kitartó és következetes vagy a kezdeményezések követésében
  • képes vagy feladatokat és felelősséget delegálni
  • képes vagy tervezni és priorizálni feladataidat, valamint időbeosztásodat  
  • képes vagy felfedezni a tehetséges kollegákat, fejleszteni őket – hogy az utódlás gördülékeny legyen
  • gondolkodásod pozitív és proaktív

Ismerj meg bennünket, és nézd meg, mit tudunk Neked ajánlani Területi Vezetőként

Tudj meg többet a Területi Vezetői munkakörről a "Találkozás Niels-szel”  feliratra kattintva, ahol Niels mesél arról, hogy miért is szeret a JYSK-nél dolgozni.

Kérdésed van?

Ha kérdésed van a pozícióval kapcsolatban, fordulj bátran magyarországi HR osztályunkhoz a karrier@jysk.com címen.

Miért jó Területi Vezetőnek lenni a JYSK-nél?

  • Nincs két egyforma nap. Teljesen kiszámíthatatlan.
  • Mindig megpróbálom az áruházaimat meglátogatni - viszonylag rövid időn belül.
  • Minden reggel elküldöm a kommentjeimet az áruházaknak teljesítményükről, saját kulcsfontosságú adataikat figyelembe véve. Kiemelem a jó teljesítményt, és kihívás elé állítom azokat, ahol nem jók a számok. Minden egyes nap.  
  • Területi Vezetőként minden nap tudnod kell, hol állunk – az ujjaidat a teljesítmény ‘pulzusán’ kell tartanod.  
  • Része vagyok az áruházaknak – minden nap keményen harcolunk céljainkért, és a terület céljaiért.
  • Kemény célszámaink vannak. Kiindulásként mindig egy keveset magasabb, mint a reális – de még mindig annyi, amit lehetséges elérni.
  • A JYSK csodálatos cég – igyekszem, és természetesen próbálok felnőni hozzá.
  • Igyekszem biztosítani, hogy az áruházi kapcsolataim ne csak az Áruházvezetőkre korlátozódjanak. Ezért próbálom elérni a Területi Felelősöket, beszélek velük területükről, kihívások elé állítom őket. Megdícsérem őket, visszajelzést adok nekik saját munkájukról, nem csak általánosságban, - illetve építő kritikával élek, ha szükséges.
  • Rengeteg tudást lehet szerezni kereskedelmi kérdésekben, hiszen feladataink a JYSK-ben nagyon szerteágazóak – a kampányoktól a személyzet oktatásáig, a riportokig, minden.  
  • Megbizonyosodom róla, hogy az áruházak megkapják azt a támogatást és forrást, amire szükségük van. Figyelek az épületre karbantartási szempontból is, ha például festésre, vagy villanyszerelőre van szükségük. A legjobb körülményeket kell biztosítani ahhoz, hogy céljaikat elérhessék.
  • Nem dőlünk hátra, és fogadjuk el a gyenge eredményt. Szabad kezünk van – ez azt jelenti, hogy nagyon gyorsan változtathatunk, és hozhatunk döntéseket a cél érdekében.

Milyen kihívásokkal találkoztál pozíciódban?

  • A legnagyobb kihívás az, hogy a nagyon sokféle a feladat. Néha jól mennek a dolgok, de máskor nagyon kemény napokat élek meg, olyankor nem könnyű Területi Vezetőnek lenni.
  • Kihívás az óriási felelősség. És persze ez nem egy 9-től 5-ig tartó munka, ha azt akarod, hogy a dolgok simán menjenek.
  • Nehéz tervezni – sose tudhatod, mit hoz a holnap.
  • Folyamatos kihívás ennyi emberrel dolgozni – nem csak a pénzügyekért vagy felelős, hanem a személyzet motiváltságáért is.

Milyen a munkakörnyezeted?

  • A vállalati kultúra nagyon különleges a JYSK-ben – ez abszolút szembetűnő a boltokban. A munkamoráljuk a legfantasztikusabb.
  • Jók vagyunk abban, hogy megünnepeljük a sikerünket, hogy mindenki érezze, hogy erőfeszítése nem hiábavaló, hogy mindenki részese a sikernek – együtt szüreteljük le a siker gyümölcsét.  
  • A mindennapos együttműködés az áruházak között nagyon jó.  
  • Minden áruháznak van kerete csapatépítésre. Versenyeken is nyerhetnek áruházak – ilyenkor szívesen mennek együtt el valahova.  Ezt nagyon kedvelik a kollegák.

Miért ajánlod másnak is a JYSK-öt?

  • A JYSK vezetés szerint egyenlőek vagyunk – mindenkit meghallgatunk pozíciótól függetlenül. Ez az egyik legerősebb értékünk: arra biztatni az embereinket, hogy felelősen mondják el, amit gondolnak. Szerintem ez nagyon jól működik.
  • Sokat beszélünk az áruházakban a kulcsfontosságú adatokról. A JYSK azon kevés cégek közé tartozik, akik nyitottan kommunikálnak számokról. Áruházvezetőinknek hozzáférése van temérdek információhoz, így el tudják magukat is helyezni a rangsorban, az összehasonlításban.
  • Nagyon gyorsan fejlődő cég vagyunk, alapvetően te magad tudod eldönteni, hogy mi legyen a következő karrier célod. Ha akarod, akkor a JYSK segít az úton.
  • Ahogy azt már mondtam: fantasztikus vállalati kultúránk van a JYSK-ben – ilyet máshol biztos nem találsz.

Kereskedelmi Vezető Gyakornokként dolgozni...

Az RMT program célja, hogy felkészítse Önt a Kereskedelmi Menedzser pozícióra, amely felelősségi körbe tartozik a lehető legoptimálisabb működés és általános teljesítmény biztosítása az Ön országában / régiójában, stratégiák kidolgozásával, a jelenlegi JYSK-koncepciók végrehajtásával, a költségvetések megbeszélésével. Az RMT program során Ön a District Managerként dolgozik, és saját körzetéért tartozik felelősséggel, miközben felkészítünk a Retail Manager JYSK szerepére. Amikor Kereskedelmi Vezetőként válik, akkor az Ön régiójában lévő területi vezetőkön keresztül dolgozik, és az országigazgatási csoport tagja lesz.

 

The RMT programme at a glance:

The RMT programme is an international programme. You will work with RMTs from other countries and learn how retail works in different cultures.

 

  • You will attend several training courses in Denmark. As courses will be in English, it is essential that you master the English language. You will define and agree on the tasks and personal development areas for you to work on in close cooperation with your Country Manager.
  • Hence, you will combine theory gained from the courses with specific tasks put into practice and relevant for a job as Retail Manager in your country.
  • Among other things, courses seek to develop your skills within communication and retail management, planning and development.
  • You will learn to use different management tools such as PDP, SIRIUS, JLiP and PPA.

 

 

During your RMT programme you will learn to master the following tasks:

  • Break down goals into exact success criteria – short and long term – in order to succeed in selected business focus areas.
  • Assist, train and develop District Managers to ensure high store standards, meet budgets and improve region/country turnover.
  • Ensure the best possible store and district management of the country, by spotting and recruiting the most talented candidates for the positions of SMT, SM, DMT and DM (in cooperation with the HR Manager).
  • Develop, implement and follow up on the annual Business Plan and optimise store operations in cooperation with each District Manager.
  • Develop and meet budgets, BSC goals and other country objectives.
  • Ensure that all JYSK concepts (JYSK customer promises, JYSK Values and JYSK Leadership) are successfully implemented in all stores in all districts of the country/region.
  • Optimise the store network according to country goals and objectives, by opening new stores and relocating and enlarging existing premises.
  • Challenge, motivate and put a healthy pressure on the districts, in order to ensure that District Managers stay within budget frameworks and meet deadlines and turnover goals.

 

The RMT programme is perfect for you if you...

  • are serious, ambitious and have the drive to take on major responsibilities in an extensive managerial function
  • want to make a difference and do your best to serve the company
  • have a strategic mindset and are very result-oriented
  • are dedicated to your job and expect a lot from yourself
  • can plan and schedule your time and prioritise your tasks
  • take pride in developing your team and see each team member succeed
  • are ready to challenge and develop yourself
  • can make strategic and well-founded decisions
  • can spot and develop talents and build a solid pipeline
  • have a positive and proactive mindset
  • do not mind travelling.

 

Get to know us and find out what our RMT programme can offer you

Learn more about our work culture by clicking "Meet Dragan" - one of our Retail Manager Trainees who will describe what it is like to be an RMT with JYSK.

 

Any questions?

If you have any questions about the position, please do not hesitate to contact our HR department in Hungary at karrier@jysk.com.

Meet Dragan …

Initial thoughts about the RMT program?

  • I wanted to get even more knowledge about the big picture of JYSK as an international company that grows every year - and the many processes behind the company’s achievements.
  • Develop my leadership skills with even better tools within strategic communication and by learning from the experiences of the course instructors.
  • To be challenged and develop myself as a leader, in order to be ready for a Retail Manager position when the time comes.
  • Get to know people across the countries and share best practices with them.

 

What is it like to be an RMT with JYSK?

  • Above all, I’m a District Manager, so my work, my district and our overall performance is my first priority.
  • Attending the RMT programme means that I have to combine my work as District Manager with new tasks that are relevant to the RMT programme.
  • You need discipline, and you must be flexible – because you must combine the responsibilities of a District Manager with the RMT programme tasks.
  • The RMT programme makes you step out of your comfort zone and challenge yourself in new ways.

 

Challenges that you meet in the programme?

  • Planning, planning and even more planning. The structure of your daily work will be put to the test, and you will most likely fail, because so many different parameters and people are involved. But you learn a lot from it! To know your weaknesses, learn from your mistakes and be able to change your habits or ways of doing things is the only thing that matters when you want to develop.

 

 

Describe the work culture in regard to the RMT programme

  • Every service function gives you the respect and help that you need to succeed - in the RMT programme. With mutual respect everything is possible.
  • Group atmosphere is great - everybody knows JYSK, and the culture is one of “we make things happen”.
  • It’s great to meet colleagues from other countries, because it gives you the opportunity to get to understand each other.

 

 

Why should others choose to work at JYSK?

  • In JYSK we work hard and achieve amazing hit rates when it comes to getting great results.
  • Additionally, we are an extremely well-organised company with strong structures and procedures.
  • We are still JYSK and have the Scandinavian leadership spirit that gives everybody a chance to come forward and make a difference. All employees – no matter the level - will be listened to and get the opportunity to develop and move higher up the career ladder in JYSK. Dedication brings opportunities.
  • Whatever you think JYSK is, you’ll be surprised and find out that it’s much more than that – it will definitely exceed your expectations.

Kereskedelmi vezetőként dolgozni (RM)...

Kereskedelmi vezetőként Ön felelős az optimális JYSK  áruházi működésért és a régió általános teljesítményének biztosításáért stratégiák kidolgozásával, a jelenlegi JYSK-koncepciók végrehajtásával, a költségvetések megbeszélésével és meghatározott célok elérésével és országspecifikus célkitűzések elérésével.

 

 

As a Retail Manager you refer to the Country Manager/Head of Retail in your country.

As a Retail Manager you have the following areas of responsibility:

  • Develop and meet budgets, BSC goals and other country objectives.
  • Ensure the best possible management in the stores and districts, by spotting and recruiting the most talented candidates for the positions of SMT, SM, DMT and DM in cooperation with the HR Manager.
  • Develop, implement and follow up on the annual Business Plan, and optimise store operations in cooperation with each District Manager.
  • Ensure that stores and staff are ready for customers - the goal is to implement a Customer First mindset across the entire organisation.
  • Ensure that all current concepts (JYSK customer promises, JYSK Values and JYSK Leadership) are implemented in all stores in all districts in the country/region.
  • Be able to communicate success criteria – short and long term – in order to establish a basis for success in selected focus areas.
  • Assist, train and develop District Managers in order to ensure high store standards, improve the turnover of the region/country and meet budgets.
  • Optimise the store network according to country goals and objectives, by opening new stores and by relocating and extending existing premises.
  • Challenge, motivate and put a healthy pressure on districts to ensure that District Managers stay within budget frameworks and meet deadlines and turnover targets.

This position is perfect for you if you...

  • are a good and straight-forward leader
  • have a strategic mindset and are retail and result-oriented
  • are positive and proactive with a lot of energy and enthusiasm
  • take pride in developing your team and see them succeed
  • can spot and develop talents and build a solid pipeline
  • do not mind travelling.
  • are serious, ambitious and motivated by creating great results

Get to know us and find out what we can offer you

Learn more about our work culture by clicking "Meet Igor” - one of our Retail Managers who will describe what it is like to be an RM with JYSK.

Any questions?

If you have any questions about the position, please do not hesitate to contact our HR Department in Hungary at karrier@jysk.com.

Meet Igor ...

 

What is it like to be an RM with JYSK?

  • It’s a very challenging and dynamic job, but that’s also what makes this position very interesting and fun to wake up to every morning.
  • I must be very flexible and adapt to numerous different situations and needs - and be able to react on them and make fast and well-founded decisions.
  • Together with District Managers, I must be a role model for the rest of the organisation in everything I do, whether it concerns my leadership and management style, my way of coaching and motivating them, or the way I communicate.
  • Overall, I must ensure a high level of cooperation between the retail organisation and the central functions at Head Office.
  • One of the keys to success is to find the right employees for the right positions and develop them through further trainings, projects and follow-up.
  • The work as Retail Manager can be pretty hard and stressful, but I really enjoy it!

 

Challenges that you meet in your position?

  • The main challenge is to always ensure a good performance within all of my areas of responsibility. To get the best possible results, everything matters, but there is always room for improvement.

 

Describe the work culture in your region

  • It’s a mixture of hard work and great teamwork.
  • We practice a very involving and trustful work culture, with a lot of teamwork. The majority of our actions and decisions are based on involvement of employees in a brainstorming process at different workshops or cafes.
  • There is a great atmosphere wherever I go and meet with JYSK employees.

 

Why should others choose to work at JYSK?

  • Because in JYSK every employee’s opinion matters; everyone has the right and the duty to speak up.
  • JYSK will do a lot for the staff and provide all the training and education needed to develop the individual employee.
  • JYSK recognises hardworking and productive employees with potentials and offers them the opportunity to make a professional career in JYSK.

Országos Vezetőként dolgozni...

 

Mint Országios Vezető az Ön felelőssége, hogy optimálisan működjenek JYSK áruházak és országa általános teljesítményét biztosítsa stratégiák kidolgozásával, a jelenlegi JYSK-koncepciók végrehajtásával, a költségvetések megbeszélésével és meghatározott célok elérésével és országspecifikus célkitűzések elérésével.

As a Country Manager, you refer to the Executive Vice President of Retail in JYSK Nordic.

As a Country Manager you have the following areas of responsibility:

  • Responsible for JYSK development and operations in your country based on JYSK Values and JYSK Leadership.
  • The best possible management in the country: recruitment of the most talented candidates for the positions of RM, Finance Manager, HR Manager (in cooperation with HR).
    • Full responsibility for the annual Business Plan and budgets to implement initiatives to ensure continuous concept, turnover and EBIT development.
    • Responsible for creating a productive relationship and cooperation with several internal colleagues.
    • Optimise the information and communication flow in the country, and to and from JYSK Nordic.

This position is perfect for you if you...

  • are a competitive person who always want to be the best
  • are focused on creating results and value for JYSK
  • likes to challenge and to be challenged
  • are motivated by inspiring and developing your team members
  • are a good and straight-forward leader
  • have a strategic mindset

Get to know us and find out what we can offer you

Learn more about our work culture by clicking "Meet Johan” - one of our Country Managers who will describe what it is like to be a Country Manager with JYSK.

Any questions?

If you have any questions about the position, please do not hesitate to contact our HR department in Hungary at karrier@jysk.com.

Meet Johan...

 

What are your overall areas of responsibility?

  • As a Country Manager, I’m overall responsible for JYSK development and operations in my country (Sweden) based on JYSK Values and JYSK Leadership. I refer to the Executive Vice President of Retail.
  • Responsible for creating a productive relationship and cooperation with the following colleagues:
    • Head of Retail
    • Retail Managers
    • Finance Manager
    • Human Resource Manager
    • Logistics Manager
    • Development Manager
    • Sales and Marketing Manager
    • Regional Head of Sales
    • Responsible for the establishment of new stores and for developing the stores and their operations
    • Responsible for business planning and budgets to implement initiatives to ensure continuous concept, turnover and EBIT development
    • Optimise the information and communication flow in the country, and to and from JYSK Nordic.
    • Ensure that everybody in the organisation knows and lives by JYSK Values and JYSK Leadership.

 

What is it like to be a CM with JYSK?

  • I don’t think there is such a thing as a typical day as a CM. There are so many different things going on all year and all day, but at the same time that’s also what makes it so challenging and inspiring.
    • One day I’m in a meeting discussing the strategy for the next three years or assortment tactics, and the next day I visit stores with other team members, or we discuss how to plan and execute next year’s campaign activities across the different media channels, such as papers, TV and social media. Or I visit and evaluate new store locations. Or stay at the office to interact with HO staff and follow up on projects, initiatives, results and key figures.
    • That’s what makes it so interesting and challenging at the same time – no two days are alike.

 

Challenges that you meet in your position?

  • The challenge is to find the balance between my urge to develop fast and make sure that we’re all on the right track. With so many stores spread across the country and with many different functions it’s absolutely crucial that everyone knows the expectations and feel confident in what to do and how to do it. There can and should be many different opinions and ways of doing things, but one of the big success factors for JYSK is to do things the same way. Time and again, this has proven to be the most efficient way of working in this kind of a big company.

 

Describe the work culture in your country

  • I like to see that we work in an atmosphere that is open, uncomplicated and free from unnecessary hierarchy. Everybody should feel that they can always express their thoughts and opinions.
  • I certainly believe that the best organisation has involvement and clear ownership of own responsibility areas. We are in business to be the best, and the best way of making that happen is to develop the team and team members.
  • Finally I would say it’s a very competitive atmosphere with an extreme energy, enthusiasm and drive to succeed, but at the same time we always remember to have fun and celebrate the great things going on all the time.

 

Why should others choose to work at JYSK?

  • I’ve worked in JYSK for 17 years in almost every position within the retail organisation, and I still find it so inspiring and motivating. The main reason for me is that JYSK never stops wanting to develop, and you get such a fantastic opportunity to develop yourself and take on new challenges.
  • I also appreciate the very strong winning culture which says that anything is possible. In the history of JYSK, it has been proven so many times that if you set a goal and is fully determined to reach it, then there is a really great chance that you will reach it. I really like that spirit!