Ismerd meg a JYSK-öt

JYSK Értékek

A JYSK értékek cégünk alapítójától, Lars Larsen-től származnak. Kifejezi azt a viselkedést és hozzáállást, amit mindenkitől elvárunk a JYSK-ön belül.

Értékeink három szóval  összefoglalhatóak, ezek a szavak emlékeztetik dolgozóinkat minden nap arra, hogy hogyan közvetítsük ezt vásárlóink és egymás felé. Hiszünk a jó kereskedői attitűdben, a jó kollegális viszonyban és a közösségi szellemben. 

 

 

 

KERESKEDŐ

Vásárlóorientált: Mindig a vásárlót helyezem előtérbe, figyelembe véve igényeit.

Költségtudatos: Alacsony költségvetésű vállalat vagyunk, termékeinket alacsony áron értékesítjük. Forrásainkat okosan kezeljük és nem pazarlunk.

Megbízható: A megállapodás az megállapodás. Megtartom, amit ígérek.

Céltudatos: Keményen dolgozom saját, és csapatom céljaiért.

Profi hozzáállású: Kompetens vagyok és hozzáállásom, megközelítésem is az.

 

KOLLÉGA

SegítőkészMindig boldogan segítek és bármikor kész vagyok extra erőfeszítésre.

Kölcsönös tiszteletet mutatóTisztelettel fordulok mindenkihez, akivel együtt kell működnöm.

RugalmasKész vagyok a változásokra, akkor is, ha ez nem kellemes számomra.

Nyitott, őszinte, egyenesAzt mondom, amit gondolok, egyenesen, nyitottan, őszintén.  

PozitívA dolgokban a lehetőséget látom, nem az akadályokat.

 

KÖZÖSSÉGI SZELLEM

Elkötelezett: Belefolyok a dolgokba és hozzájárulok a csapatértékekhez.

Lojális: A JYSK és a csapatom mögött állok, kellemes és kevésbé kedvező helyzetben egyaránt.  

Együttműködő: Nagyszerűen dolgozom együtt más pozíciójú és más osztályon dolgozó kollégáimmal.

A véleménynyilvánítás joga és kötelezettsége: Kiállok igazamért, és szóvá teszem, ha valami nem megfelelően zajlik.

JYSK nagykövet: Felvállalom és büszke vagyok a JYSK-ös ”kék véremre”.

A JYSK Vezetés

A JYSK vezetés kifejezés arra, hogy mit várunk el vezetőinktől a JYSK-ben.  

Cégünk skandináv gyökerekkel rendelkezik, bízunk egymásban. Hiszünk a delegálásban, a szabadságban és a felelősségvállalásban.

A JYSK vezetőnek biztosítania kell saját szakmai és személyes kompetenciái alapján, hogy mindig a helyes irányt választja az eredmények érdekében, és figyel arra, hogy kollégái kövessék ebben. Nem azért, mert kell, hanem azért, mert így akarja. Vezetőinknek a legfontosabb a mi közös sikerünk.

A JYSK vezetés három szóval foglalható össze: Vezető, Fejlesztő és Kommunikátor. 

 

LEADER- VEZETŐ

Eredményorientált: Mindig győzni akarok. Állandóan arra törekszem, hogy javítsak teljesítményemen és eredményeimen, így folyamatosan követem azokat.

Döntésképes: Időben döntést hozok– kellemes és kellemetlen szituációkban egyaránt.

Felelősségtudatos: Vállalom saját, a JYSK és a csapatom döntéseinek következményét.

Proaktív: Mindig egy pár lépéssel előrébb járok, és időben cselekszem, ha kell.

 

COACH-FEJLESZTŐ

Fejlesztő: Fejlesztem és oktatom csapatomat a jobb eredmény érdekében, keresem a tehetséges kollégákat, hogy biztosítsam az erős utánpótlást szervezetemben.  

Bevonó: Felismerem, hogy mi motiválja csapatomat, és arra ösztönzöm őket, hogy járuljanak hozzá a sikereinkhez.

Visszajelző: Direkt, vagy kérdező visszajelzést alkalmazok a szituációtól függően. 

Összpontosító: Biztosítom, hogy csapatom az eredmények javítására összpontosítson.

 

KOMMUNIKÁTOR

Látható: Mindig elérhető és látható vagyok csapatom számára.

Motiváló: Motiváló vagyok csapatom számára, lelkesítem őket a tiszta, világos és ösztönző kommunikációmmal.

Meggyőző: A meghozott döntéseket korrekt magyarázattal és megbízható viselkedéssel fogadtatom el.  

Informatív: Minden fontos információt időben megosztok embereimmel és vezetőmmel. 

 

Dolgozóinknak tett ígéret

  • A JYSK büszke arra, hogy kiemelt gondot fordít dolgozóira - segítve, hogy elérjük céljainkat.
  • A komoly erőfeszítés és a hit, hogy meg tudom csinálni – végtelenné teszi a lehetőségek tárházát.  
  • Együtt dolgozunk azon, hogy a kölcsönös elvárásból karrier születhessen a JYSK-nél.

 

Hozd az elkötelezettségedet, mi adjuk a lehetőségeket

A ’Hozd az elkötelezettségedet, mi adjuk a lehetőségeket’ szlogen fejezi ki a legjobban dolgozóinknak tett ígéretünket, ami alá három alpont tartozik.  Megmagyarázza, hogy mit ígérünk dolgozóinknak,  és azt is megmutatja, hogy mitől jó munkahely a JYSK egy munkavállaló számára.

 

Erős csapat, nagyfokú bevonás

A JYSK egy magas fordulatszámon pörgő cég, erős elkötelezettséggel minden irányba. Ez azt jelenti, hogy minden nap újabb kihívásokkal találkozunk, izgalmas munkanap elé nézünk. Egy erős csapat tagjai vagyunk és vállvetve oldjuk meg ezeket a feladatokat.  

  • Számíthatsz csapatod tagjaira
  • Meghallgatják a véleményedet
  • Be leszel vonva a csapat munkájába

 

Koncepciónk és struktúránk lehetőségeket teremt

A JYSK erős üzleti koncepcióval bír.  Ez segít Neked abban, hogy időt és energiát fordíthass saját személyes erőfeszítéseidre:

  • Több időd marad a vásárlók számára
  • Tudod, hogy mit, mikor és hogyan kell csinálni
  • Konkrét, meghatározott céljaid vannak
  • Felkészült vagy

 

Ha Te fejlődsz, mind fejlődünk

A JYSK-nél figyelünk karrieredre, kívánságaidra, és lehetőségeidre.  Célunk a saját tehetséges embereink fejlesztése tréningekkel:

  • Te magad karriert csinálhatsz
  • Gyakorlati oktatásokat kapsz
  • Részt vehetsz belsős képzéseinken

Ha adod a hozzáállásod, mi adjuk az eszközöket

A nemzetközi JYSK kultúra

  • A JYSK sikerének egyik fő oka az erős vállalati kultúra, ami nem változott 1979 óta, amikor Lars Larsen megnyitotta első áruházát.
  • Mára a JYSK 19 különböző országban van jelen, de a vállalati kultúra ugyanaz maradt... 

 

 

Nemzetközi kultúránk

Erős cégkultúránk Lars Larsen alapítótól származik, aki vállalkozói szellemével, tisztességességével rangot szerzett az üzleti életben. Skandináv eredetünk része alapvető üzleti hozzáállásunknak.

  • Minden dolgozó kap saját felelősséget
  • Egy irányba haladunk
  • Mindenki együtt dolgozik - független pozíciótól vagy titulustól
  • Csapatszellemünk erős
  • Tisztességesek vagyunk és két lábbal állunk a földön

 

 

A JYSK NORDIC a világ 19 országában van jelen, mint JYSK:

  • Dánia
  • Norvégia
  • Svédország
  • Finnország
  • Lengyelország
  • Egyesült Királyság
  • Hollandia
  • Szlovénia
  • Horvátország
  • Bosznia-Hercegovina
  • Kína
  • Csehország
  • Szerbia
  • Magyarország
  • Ukrajna
  • Románia
  • Szlovákia
  • Bulgária
  • Görögország

A JYSK jövője

Ha azon gondolkodsz, hogy a JYSK lehetne a következő munkahelyed, fontos számodra, hogy egy teljesebb képet nyerj a vállalatról, amelyhez csatlakozni szeretnél. Ezért megismertetünk a JYSK jövőképével.  Ezt lehetetlen teljes részletességgel, de találsz itt néhány sarokpontot, melyet fontosnak látunk Veled megosztani:

  • A JYSK jelentős változásokon megy keresztül és folyamtosan bővül olyan ütemben, mint eddig soha
  • Új irányba haladunk, igyekszünk a márkának egy új perspektívát építeni
  • Az e-business gyors és egyenletes iramban fejlődik
  • Erős múltra építünk, hogy egy még hatalmasabb jövőt építsünk
  • A JYSK épít dolgozói elkötelezettségére, akik ezáltal lehetőséget kpanak arra, hogy pozitívan befolyásolják a közös jövőnket a JYSK-nél

Hiszünk benne, hogy képesek vagyunk mindig jobbat alkotni, folyamatosan növekedni – biztosítva, hogy vásárlóinknak a legjobb ajánlatot nyújtsuk a jövőben is.  

A jövőről alkotott gondolatainkat a JYSK küldetésében és jövőképében fogalmazzuk meg. Többet szeretnénk adni annál, mint egy jó ajánlat, egy olcsó termék. Koncepciónk lesz a biztosítéka annak, hogy ügyfeleink mindig érezzék, hogy érdemes volt velünk üzletet kötni.  

 

JYSK KÜLDETÉSE – ahol most tartunk

  • Nagyszerű skandináv ajánlat mindenkinek – az alvás és lakberendezés területén

Hogy megértsük, nézzük mit értünk alatta:

Nagyszerű ajánlat

  • A JYSK-ben a nagyszerű ajánlat több, mint versenyképes ár. Ez maga a koncepció, és a tökéletes kiszolgálás a JYSK-ben.  

Mindenkinek

  • Szeretnénk közel kerülni vásárlóinkhoz, és hisszük, hogy mindenki számára tudunk ajánlani valamit, mind az új országokban, ahol üzleteket fogunk nyitni, mind a meglévőkben.

Alvás és lakberendezés

  • A JYSK termékei közül a legrégebben az alváshoz kapcsolódó termékeket áruljuk, ezen a területen a legnagyobb a kompetenciánk. Paplanok, párnák, és matracok tekintetében erősen versenyképesek vagyunk. Ezen felül tartunk kültéri és beltéri bútorokat is -nagy választékban.  

 

A JYSK JÖVŐKÉPE

A JYSK jövőképét három alappillérre építjük: a vásárlókra, a munkavállalókra és  a részvényesekre.

Mi akarunk lenni...

  • a vásárlók első számú választása
  • a munkavállalók első számú választása a kereskedelmen belül
  • a világ legismertebb, profitképes üzletlánca 

GO JYSK - a személyzet magazinja

GO JYSK személyzeti magazinunk címe. Tudtad, hogy már számos dán és európai díjat nyertünk vele tartalma és minősége miatt? Tudj meg róla többet... 

 

A GO JYSK koncepciója

  • 11.000 példányban jelenik meg a nyomtatott verzió 19 nyelven.
  • Egy évben négy alkalommal jelenik meg - márciusban, júniusban, szeptemberben és decemberben.  
  • Minden kollegának postán küldjük ki a lakcímére.
  • Szándékunk: informálni, szórakoztatni és kifejezni összetartozásunkat határokon keresztül.  
  • Történeteket mesél dolgozóinkról – személyes aspektusból. A fókusz az emberen van, a kollégán.
  • A cikkek általában aktuális dolgokkal foglalkoznak, ami az érdeklődés központjában van az adott időszakban.
  • Segít erősíteni a közösségi szellemet a jó és követendő példák bemutatásával.
  • A magazin nemzetközi, de tartalmaz négy saját, nemzeti oldalt is, ami lehetőséget ad helyi témák kifejtésére is.  
  • A cikkeket mindig 'helyben' írják, a témától függően, így hitelesebb tud maradni. 
  • Hangneme nyugodt, egyszerű - semmi esetre sem vezetői kampánybeszéd.
  • Sokszor beszélgetéseket inspirál a dolgozók között.
  • Elsődleges fókusz a dolgozók érdeklődésén és igényein van.  
  • Jó csatornája a céges információknak, fontos projekteknek.
  • Erősíti a közösségi szellemet a határokon túl is.
  • Jó lehetőség más áruházaktól tanulni a JYSK országoknak.